czwartek, 4 sierpnia 2011

D. Tusk wreszcie drwalem i decyzyjnie ścina... tylko czy właściwe drzewa?

Witam

Prawdę powiedziawszy i ją napisawszy... nie chce mi się pisać o ludziach nie zasługujących na żadne zainteresowanie, ale niestety... niejako niektórzy z nich  mają duży wpływ na moje życie i życie mojej Ojczyzny.

Takim to tworem jest m.in. niejaki Donald Tusk, który ciągle nieświadomie i notorycznie kradnie nazwisko pewnemu Koziołkowi...

Wiele już o nim napisałem i w sumie nieraz żałuję, że aż tyle czasu zmarnowałem na jego krytykę... Krytykować wszakże można, ale jakąkolwiek wartość...  Jakże mi wewnętrznie teraz jakoś nieswojo, że być może - teraz ja nieświadomie - swoim zainteresowaniem dodawałem mu jakichś nieistniejących wartości, które winny być skrytykowane...  No... trudno... mam nadzieję, że kiedyś ten człowiek nawróci się na stronę dobra i moja krytyka zyska wtedy wstecznie jakiś sens...

Wziąwszy jednak pod uwagę jak ogromny wpływ może ten Pan mieć (i ma niestety) na koleje losu mojej Ojczyzny muszę zareagować zadając m.in. pytania temu Panu...

Proszę Pana. Dzisiaj powiedział Pan: "jako rząd jesteśmy bardzo zdeterminowani, by szybko i - jak sądzę niebezboleśnie - wdrażać rekomendacje komisji Millera". Wypowiedział Pan te słowa rozwiązując 36  Specjalny Pułk Lotnictwa Transportowego.

Mam nadzieję, że chyba decyzją tą niejako nie chciał Pan bardziej uprawdopodobnić hipotetycznej winy pilotów jako głównych sprawców tragedii smoleńskiej?

Oczywiście, że na pewno nie!... i z góry przepraszam za taką sugestię. Jak ja w ogóle mogłem tak pomyśleć? Przecież to zapewne pierwsza decyzja z wielu kolejnych, które Pan podejmie jako pokłosie raportu rządowego nt. tragedii smoleńskiej... Nieprawdaż... sam Pan wspomniał o zdeterminowaniu we wdrażaniu....

Jak ja się cieszę! Pan zareagował decyzją na wyniki owego raportu... Wreszcie okazał się Pan godny premierowania... Zaczął Pan być drwalem chcącym wyciąć "chore drzewa" niszczące Polskę.

Brawo jeszcze raz i czekam na kolejne decyzje... m.in. w sprawie wyjaśnienia przyczyn złego naprowadzania pilotów przez rosyjską "wieżę kontrolną" i Rosjan w niej zasiadających...  To będzie zapewne drugi z kolei obszar "zdeterminowanego wdrażania"... Trzecim winna być sprawa ukarania tych, co uważali, iż był to lot cywilny a nie wojskowy...

Czekam na te decyzje... wybory wszak niedługo... i mam nadzieję, że nie wytnie Pan też, w tym drwalskim ferworze, zdrowych i pięknych drzew lub całego "lasu"... a tego się najbardziej niestety boję... Nie chciałbym aby przyszłe pokolenia ze smutkiem konstatowały: Był las a nie było nas.... a jak będzie las to już nie będzie nas...

Panie D. Tusku... błagam... niech Pan nie wycina wszystkich drzew...

Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
http://krzysztofjaw.blogspot.com/ kjahog@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze nie są przeze mnie cenzurowane ani wycinane za wyjątkiem tych, które zawierają wulgaryzmy oraz bezpośrednie niemerytoryczne ataki ad presonam.