środa, 27 kwietnia 2022

Szok! 69,2% Polaków chce utraty niepodległości Ojczyzny!

Jestem naprawdę w szoku. 69,2 % ankietowanych Polaków twierdzi, że rząd polski powinien spełnić postulaty UE dotyczące praworządności; przeciwnego zdania jest 18,5 % badanych; 12,3 % nie ma zdania - wynika z sondażu IBRiS dla „Rzeczpospolitej” [1].

Warunki, które postawiła Polsce Unia Europejska aby ewentualnie uruchomić dla nas już przecież przyznane nam środki z Funduszu Odbudowy UE, głosem Niemki Ursuli von der Leyen obejmują: zlikwidowanie Izdby Dyscyplinarnej Sądu Najwyższego oraz zabranie możliwości wykonywania zawodu sędziowskiego sędziom, którzy uzyskali nominacje sędziowskie po 2015! Tego Polska - drugiego warunku - nie może spełnić, bo Konstytucja RP na to nie pozwala. Zresztą sam TSUE stwierdził, iż nie można pozbawić mandatu sędziowskiego osobom, które wedle polskiej Konstytucji zostali powołani przez Prezydenta RP! Tak więc warunki postawione przez KE są zaporowe i niemożliwe do spełnienia. No chyba, że zrezygnujemy z naszej suwerenności i niepodległości!

I... dlatego czytając wyniki w/w sondażu jestem w takim szoku, że aż trudno mi się pozbierać. Czy naprawdę moi rodacy są za tym, abyśmy pozbyli się naszej państwowości? To po to walczyliśmy o nasze państwo przez stulecia? To po to przeżyliśmy krwawe wojny i okres zaborów? To po to ginęli nasi przodkowie walcząc o naszą niepodległość, żeby teraz ich potomkowie byli za jej utratą? Doprawdy, nie jestem w stanie tego zrozumieć!

Oczywiście wiem i to jestem w stanie pojąć, że nie-Polacy, antypolacy i antypolscy "obywatele świata" w postaci zwolenników lewicy i totalnej opozycji bardzo mocno chcą utraty naszej niepodległości, bowiem spełnienia postulatów UE popiera aż 94 % wyborców Koalicji Obywatelskiej oraz wszyscy wyborcy Lewicy i PSL. To przecież ich normalność wobec ich "nienormalności" polskości. Oni już dawno winni żyć poza Polską, bo to nie ich kraj i nie ich państwo!

Ale kompletnie nie rozumiem tego, że wśród wyborców PiS aż 39 % ankietowanych jest za tym, aby spełnić żądania UE i tyleż samo jest przeciw. Dobre i to, ale dlaczego wyborcy PiS dzielą się w tej sprawie po równo? Przecież spełnienie warunków UE jest dla Polski równoznaczne z utratą jej suwerenności i niepodległości! Czy tego część wyborców PiS - a ja też głosowałem na PiS - nie są w stanie zrozumieć!

Opamiętajcie się! UE to jest dziś IV Rzesza Niemiecka i winniśmy wobec niej być skrajnie nieufni. Apeluję o tą nieufność moich rodaków, którzy głosowali na PiS! I nie możemy tej unii ulegać, bo jeżeli ulegniemy to Polski znów nie będzie jak podczas naszych zaborów!

I na koniec! Bierzmy przykład z walki o niepodległość narodu ukraińskiego! Nam też zagraża jej utrata i to nie tylko ze wschodu, ale i z zachodu.


Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad... 
© Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw) 
http://krzysztofjaw.blogspot.com/ 
kjahog@gmail.com 

Jeżeli moje teksty nie są dla Państwa obojętne i szanują Państwo moją pracę, to mogą mnie Państwo wesprzeć drobną kwotą. Z góry wszystkim darczyńcom dziękuję! 

Nr konta - ALIOR BANK: 58 2490 0005 0000 4000 7146 4814 
Paypal: paypal.me/kjahog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze nie są przeze mnie cenzurowane ani wycinane za wyjątkiem tych, które zawierają wulgaryzmy oraz bezpośrednie niemerytoryczne ataki ad presonam.