sobota, 8 października 2022

Dlaczego mimo zapowiedzi dalej piszę...

Całkiem niedawno oznajmiłem wszem i wobec, że po 14 latach pisania na blogach rezygnuję z tej formy publicznej wypowiedzi [1]. Była to moja pierwsza i jak dotąd jedyna tego typu zapowiedź a wynikała przede wszystkim z braku czasu na pisanie wartościowych tekstów. Uważam bowiem, że lepiej nic nie pisać niż publikować jednostronicowe elaboraciki o niczym, bez ich pogłębienia i poszukiwania źródeł ewentualnych inspiracji moich wypowiedzi.  A to oczywiście pochłania czas, który teraz raczej winienem poświęcać na odpoczynek i moje inne zainteresowania niż pisanie.  

Jednak mimo powyższej deklaracji zacząłem po kilku dniach znowu pisać a to z dwóch podstawowych powodów.

Pierwszym są opinie i zdania moich czytelników oraz komentatorów, którzy zarówno na mojego prywatnego e-maila oraz w komentarzach wyrażali dla mnie uznanie i zachęcały do dalszego  komentowania wydarzeń społeczno-polityczno-ekonomicznych w formie dotychczasowej, czyli na blogu. A jako, że dla mnie nawet pisanie dla jednej osoby jest bardzo cenne to postanowiłem jednak kontynuować publikowanie moich postów.

Drugim jest bieżąca rzeczywistość, gdzie w Polsce i na świecie dzieją się być może przełomowe wydarzenia mogące zmienić nasz dotychczasowy świat. Wojna na Ukrainie i możliwość ewentualnego użycia przez psychopatę W. Putina broni jądrowej a tym samym nawet wywołanie III Wojny Światowej, waląca się na naszych oczach niemiecka Unia Europejska czy czekające nas za rok wybory w Polsce, w których nie możemy dopuścić do ponownego przejęcia rządów przez antypolskich zdrajców spod znaku PO i jej akolitów to wystarczające powody, aby powrócić do pisania. W takich sytuacjach nie można stać z boku i "chować głowy w piasek", tym bardziej, że dobro Polski i Polaków są dla mnie najważniejsze.  

Są jeszcze i inne pomniejsze powody mojego ponownego pisania, ale nie warto bardziej szczegółowo ich tutaj przedstawiać.

Tym niemniej jednak częstotliwość publikowania przeze mnie tekstów będzie zdecydowanie mniejsza niż do tej pory, ale mam nadzieję, że merytorycznie będą co najmniej dobre. 

Żyjemy naprawdę w "ciekawych czasach" i należy modlić się do Boga, żeby te ciekawe czasy nie przerodziły się w kolejny koszmar ludzkości. 



Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad... 
© Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw) 
http://krzysztofjaw.blogspot.com/ 
kjahog@gmail.com 

Jeżeli moje teksty nie są dla Państwa obojętne i szanują Państwo moją pracę, to mogą mnie Państwo wesprzeć drobną kwotą. Z góry wszystkim darczyńcom dziękuję! 
Nr konta - ALIOR BANK: 58 2490 0005 0000 4000 7146 4814 
Paypal: paypal.me/kjahog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze nie są przeze mnie cenzurowane ani wycinane za wyjątkiem tych, które zawierają wulgaryzmy oraz bezpośrednie niemerytoryczne ataki ad presonam.