piątek, 8 stycznia 2010

A. MĘŻYDŁO - MIMO WSZYSTKO SZACUNEK I PODZIĘKOWANIA!

Witam

Jedynym członkiem Klubu Parlamentarnego PO glosującym za powrotem Z. Wassermana do Komisji Hazardowej był Antoni Mężydło, człowiek legenda opozycji solidarnościowej jako całości, a w środowisku toruńskim szczególnie.


Poseł był wieloletnim członkiem PiS i parlamentarzystą z ramienia tej partii. Stanowił w niej zawsze ostoję przyzwoitości i uczciwości. I znaczył bardzo wiele...

Całe jego życie było dla mnie wzorem do naśladowania. Nawet w najtrudniejszych momentach mojego życia politycznego właściwego wyboru dokonać pomagały mi wybory A. Mężydło.

Nie potrafiłem i nie potrafię do tej pory zrozumieć jego przejścia do PO. Starałem się to wyjaśnić, uzyskać jakieś argumenty... nie odbierał telefonów... zrezygnowałem...

Do dzisiaj myślałem, że mój wzór patrioty był chybiony... No cóż myślałem... Nie pierwszy i nie ostatni raz zawiodłem się na ludziach...

Dlatego dziękuję, Antoni, za Twój głos dzisiaj...

Gdzieś w środku pozostałeś człowiekiem przyzwoitym i mam nadzieję, że jeszcze wspomożesz Nas w drodze do prawdziwej wolności...

Każdy może zbłądzić, ale w najważniejszych wyborach zwycięża zawsze prawdziwa natura człowieka. Dzisiaj udowodniłeś, że tak naprawdę pozostałeś SOBĄ... tym wzorem do naśladowania...

Wróć do Nas i bądź z Nami...

Pozdrawiam

ZOSTAW ZA SOBĄ MĄDROŚCI ŚLAD...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze nie są przeze mnie cenzurowane ani wycinane za wyjątkiem tych, które zawierają wulgaryzmy oraz bezpośrednie niemerytoryczne ataki ad presonam.