poniedziałek, 9 maja 2011

Nowy nasz wspaniały świat a my bezwolnym bydłem znakowanym...

Witam

Dosłownie... powiało absurdem i dla mnie czymś tak kuriozalnym, że jestem tylko w stanie wykrztusić kilka zdań...

Przypuśćmy, że jestem kibicem i ktoś tam mnie uznał za groźnego, bo powiedziałem Szechter zamiast Michnik.

Przypuśćmy, że złośliwy sąsiad podkochujący się w mojej żonie  zarzuci mi jej molestowanie psychiczne i zostanę uznany za groźnego.

Przypuśćmy, że jestem niepoprawny politycznie i uznany za wroga demokracji....
Przypuśćmy, że....itd....

ZA KAŻDYM RAZEM ZOSTANĘ OZNAKOWANY METALOWĄ OBRĄCZKĄ
I...

Nie nie będę mógł wejść na mecz mojej ulubionej koszykówki z moim synem...

Nie będę mógł się zbliżyć do żony ani innej kobiety...

Nie będę mógł żyć w "demokratycznym" świecie jeno tylko w izolowanej izolatce lub w ogóle poddany zostanę obowiązkowej eutanazji...

JUŻ NIEDŁUGO BĘDĘ OBIEKTEM ODPOWIEDZIALNOŚCI ZBIOROWEJ I OGÓLNEJ. GDY RAZ SIĘ POKALAM, TO JUŻ NA WIEKI POZOSTANĘ SKALANY...

Tego by nawet G. Orwell nie wymyślił...

Pozdrawiam

P.S.

Jak podaje Radio Plus polski (o jeny!!!) Minister Sprawiedliwości  opracowuje ustawę, która dopuszczałaby znakowanie elektroniczne w postaci metalowych obręczy niesfornych kibiców. Taki "oznakowany" kibic nie wszedłby na żadną imprezę masową i zostałby zmuszony do pozostania w domu...
Coś bardziej debilnego nie śmieli "na dziś" wymyślić oficjalnie nawet nadludzie wobec podludzi a zgromadzeni w różnych ośrodkach władzy... od totalitarnej Unii Europejskiej począwszy! A może jednak wymyślili...?

Przesłanie jest jedno: TOTALITARNA WŁADZA I JEJ URZĘDNICY  MA ZDECYDOWAĆ CZY JESTEŚ CZŁOWIEKIEM CZY OZNAKOWANYM BYDŁEM!

Chyba na to nie możemy się zgodzić!?

ZOSTAW ZA SOBĄ MĄDROŚCI ŚLAD... http://krzysztofjaw.blogspot.com/ kjahog@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze nie są przeze mnie cenzurowane ani wycinane za wyjątkiem tych, które zawierają wulgaryzmy oraz bezpośrednie niemerytoryczne ataki ad presonam.