sobota, 11 marca 2023

Szanowna Pani J. Ochojsko! Pomieszało się Pani w głowie!

Inaczej nie potrafię wytłumaczyć Pani antypolskiego i oderwanego od rzeczywistości zachowania [1]. 

Ma Pani 68 lat i jest ode mnie starsza ledwo o 13 latek a do tego - o zgrozo - urodziła się Pani w marcu jak ja i wspólnie jesteśmy zodiakalną rybą. Jutro obchodzi Pani urodziny, ja takowe swoje 55-te 17 marca. I proszę mi wybaczyć, ale nie jestem sobie w stanie wyobrazić, że w Pani wieku mój mózg byłby tak rozmiękczony jak Pani. 

Ja wiem, że to nie jest Pani wina i tego tak nie odbiera, bo niestety osoby z pomieszaniem w głowie prawie zawsze nie wiedzą, że takie chorobowe pomieszanie u nich występuje. Dlatego tak ważne jest leczenie u odpowiednich specjalistów oraz wsłuchiwanie się w przychylne opinie otaczających takie osoby ludzi.  Mam nadzieję, że Pani ma wokół siebie takich dobrych ludzi, którzy z powrotem naprowadzą Panią na właściwą ścieżkę Pani życia. 

Bo naprawdę zrobiła Pani kawał dobrej roboty. Przez wiele lat ceniłem Panią za to, jak Pani walczyła o godność osób niepełnosprawnych, wykluczonych społecznie, pałętających się po świecie bez własnej Ojczyny, głodnych i bez dachu nad głową, ofiar i uchodźców wojennych, represjonowanych przez różne totalitaryzmy. Tego nikt Pani nie odbierze!

I po jaką cholerę niszczy sobie Pani taką świetlaną przeszłość? I znów nie potrafię tego inaczej wytłumaczyć jak poprzez Pani chorobę odrealnionego pomieszania zmysłów. 

Bo nie mogę uwierzyć, że Pani to robi świadomie, celowo i cynicznie. Również nie przyjmuję do wiadomości, że Pani ordynarnie kłamie dla pieniędzy, które uzyskała Pani dzięki wygranej z ramienia PO w kampanii do Europarlamentu i teraz spłaca Pani dług mocodawcom. Wierzę, że tak nie jest, więc po co Pani to robi? Czyżby naprawdę ta kasa z UE jest warta zaprzepaszczenia wyznawanych przez Panią przez tyle lat humanitarnych, empatycznie ludzkich i pozytywnych wartości? 

Czy naprawdę wierzy Pani, że polskie służby grzebią ludzi w zbiorowych grobach na granicy polsko-białoruskiej i dopuszcza Pani do siebie myśl, iż sama - przy odpowiednich warunkach własnego rządzenia - byłaby zdolna do takich działań? Jeżeli tak, to naprawdę jest Pani daleka od normalnego myślenia i żal  mi Pani...  Dlatego jeszcze raz i z dobroci serca proponuję wizytę u dobrych ludzi, którzy fachowo zajmą się Pani pomieszaniem w głowie. 

Natomiast jeżeli jest Pani świadomym trybikiem w antypolskiej nagonce, to po prostu Panią gardzę!!!

[1] O zbiorowych mogiłach, usuwaniu zwłok i innych szokujących insynuacjach Pani J. Ochojskiej czytaj m.in. tu: https://www.tvp.info/68419887/janina-ochojska-kuriozalne-slowa-europoslanki-o-migrantach-i-granicy-masowa-mogila-i-sprzatanie-zwlok

Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad... 
© Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw) 
http://krzysztofjaw.blogspot.com/ 
kjahog@gmail.com 

Jeżeli moje teksty nie są dla Państwa obojętne i szanują Państwo moją pracę, to mogą mnie Państwo wesprzeć drobną kwotą. 
Z góry wszystkim darczyńcom dziękuję! 
Nr konta - ALIOR BANK: 58 2490 0005 0000 4000 7146 4814 
Paypal: paypal.me/kjahog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze nie są przeze mnie cenzurowane ani wycinane za wyjątkiem tych, które zawierają wulgaryzmy oraz bezpośrednie niemerytoryczne ataki ad presonam.