niedziela, 23 maja 2021

A. Szemplińska vs. R. Brzozowski - sprostowanie

W swoim poście pt. "Alicja Szemplińska vs. Rafał Brzozowski", który zamieściłem w następujących forach internetowych: 


zawarłem w trybie oznajmującym a nie przypuszczającym informację jakoby wybór R. Brzozowskiego do reprezentowania naszego kraju na Eurowizji 2021 w Rotterdamie był jednoosobowym wyborem dokonanym przez prezesa TVP S.A. Jacka Kurskiego. 

Drogą e-mailową Zespół Rzecznika TVP oznajmił mi, iż "Wzywamy do skorygowania lub sprostowania wpisu na portalu salon24 w związku z tym, że zawiera on nieprawdziwe informacje co do rzekomego wyboru Rafała Brzozowskiego przez Prezesa Jacka Kurskiego. W przypadku niespełnienia żądania podejmiemy stosowne kroki prawne". 

Niniejszym więc oświadczam, że minąłem się z prawdą a oparłem swoje sugestie na plotkach krążących medialnie. Nie mam i nigdy nie miałem żadnych dowodów na taki a nie inny wybór naszego reprezentanta na Eurowizję 2021, choć podtrzymuję swój krytyczny stosunek do tegoż wyboru. 

Wszystkich, których mój post mógł osobiście dotknąć przepraszam. 

Krzysztof Jaworucki

Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad... 
© Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw) 
http://krzysztofjaw.blogspot.com/ 
kjahog@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze nie są przeze mnie cenzurowane ani wycinane za wyjątkiem tych, które zawierają wulgaryzmy oraz bezpośrednie niemerytoryczne ataki ad presonam.