niedziela, 1 sierpnia 2010

Uwaga! Organizuję "błotny spęd młodzieży" w Izraelu!

Witam

Ja jako ja przybieram właśnie pseudonim: Jeremi Owsik!

Pragnę zorganizować "błotny spęd młodzieży" izraelskiej na terenie Izraela. Czy ma Ktoś dostęp do Jerzego Owsiaka, bo chciałbym od niego dostać licencję na taki "spęd"... ponieważ ma to być coś prawie identycznego jak w Polsce jego wspaniały "Przystanek Woodstock"! Proszę słać do mnie e-maile!!!!

Aha i jeszcze jedno! Niech Ktoś mi poda nazwisko jakiegoś jednego z najbardziej znanych izraelskich aktorów pochodzenia polskiego. Chciałbym go zatrudnić do wypowiedzenia kwestii podobnej do tej jaką wypowiedział M. Kondrat (zresztą chyba jemu też coś będę musiał zapłacić), a mianowicie chciałbym, aby taki aktor powiedział izraelskiej młodzieży pławiącej się półnago w błocie:

"Izrael nie jest najważniejszy. Najważniejsze jest nasze życie. Bo ono jest jedno. Jeżeli będziemy zadowoleni z życia, to Izrael też na tym zyska"!

Pozdrawiam

Oryginalna wypowiedż M. Kondrata TU 
ZOSTAW ZA SOBĄ MĄDROŚCI ŚLAD... http://krzysztofjaw.blogspot.com/ kjahog@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze nie są przeze mnie cenzurowane ani wycinane za wyjątkiem tych, które zawierają wulgaryzmy oraz bezpośrednie niemerytoryczne ataki ad presonam.