piątek, 12 lutego 2010

MAM DOŚĆ - Lombard

Witam

Tak dla rozweselenia parafraza a nawet niemal trawestacja znanego przeboju zespołu Lombard pt. MAM DOŚĆ!.

Jako, że moje zdolności wokalne są wątpliwej konduity  przedstawiam tylko nową treść tekstu konfrontując go z oryginałem. Mam nadzieję, że co zdolniejsi muzycznie blogerzy - ku swojej satysfakcji i ku chwale Słoneczka Peru oraz z wdzięczności dla Jego Wspaniałych Sobiesiakowych przyjaciół - wyśpiewają sobie stary przebój w nowej wersji.

Lombard - MAM DOŚĆ

Kiedy mówisz mi
Są Zielone Wyspy
Nie wierzę

Kiedy mówisz mi
Burzę PiS trzeba prześnić
Nie wierzę

Kiedy mówisz mi
Słońce Peru musi przeżyć
Nie wierzę

Kiedy mówisz mi
Że wierzysz, w PO wierzysz
Nie wierzę

Mam dość
Nawiedzonych Niesiołów
Mam dość
Histerycznych Pali - Kotów
Mam dość
Wojny z oszołomstwem w odmętach
Losy świata nie leżą w naszych rękach

Mam dość
Histerycznych lamentów
Mam dość
Rachitycznych Wykresów
Mam dość
Waszych prawd nie pamiętam
Losy świata nie leżą w naszych rękach

Widzisz miły, myślę sobie nieraz
Że uwierzyć warto by, lecz teraz


Mam dość
Nawiedzonych Niesiołów
Mam dość
Histerycznych Pali - Kotów
Mam dość
Wojny z oszołomstwem w odmętach
Losy świata nie leżą już w Waszych rękach


Mam dość
Histerycznych lamentów
Mam dość
Rachitycznych Wykresów
Mam dość
Waszych Cudów nie pamiętam
Losy świata nie leżą już w Waszych rękach

Mam dość...
Mam dość...
Mam dość, dość ... sobiesiakowego PO

A to oryginał


Pozdrawiam

ZOSTAW ZA SOBĄ MĄDROŚCI ŚLAD...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze nie są przeze mnie cenzurowane ani wycinane za wyjątkiem tych, które zawierają wulgaryzmy oraz bezpośrednie niemerytoryczne ataki ad presonam.