środa, 19 czerwca 2024

Informacja o zablokowaniu mojego konta na Facebooku - przeprosiny!

Wczoraj zamieściłem króciutką informację o zablokowaniu mojego konta na Facebooku. Na szczęście informacja ta okazała się nieprawdziwa za co przepraszam zarówno sam Facebook jak i moich czytelników i komentatorów.

Po prostu źle zinterpretowałem fakt, że dotychczasowy sposób publikowania moich treści na Facebooku stał się niemożliwy a ja emocjonalnie i opatrznie zinterpretowałem to jako zablokowanie mi konta na tym medium. 

Jako swoje usprawiedliwienie wskażę na fakt, że i ja mogłem zostać źle poinformowany skoro mogłem "kawa na ławę" zobaczyć taką oto informację:


No cóż... Mam nauczkę, że trzeba nieraz wszystko sprawdzić i to ze wszystkich stron zanim się wprowadzi w obieg internetowy jakiś tekst bądź informację a nie kierować się impulsywnymi emocjami lub też określonymi algorytmami. Natomiast dotyczy to także informacji zwrotnej, którą użytkownik jakiegoś forum otrzymuje od jego administratorów.

Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad... 
© Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw) 
http://krzysztofjaw.blogspot.com/ 
kjahog@gmail.com 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze nie są przeze mnie cenzurowane ani wycinane za wyjątkiem tych, które zawierają wulgaryzmy oraz bezpośrednie niemerytoryczne ataki ad presonam.