poniedziałek, 10 czerwca 2019

Dlaczego Izrael walczy w eliminacjach mistrzostw Europy w piłce nożnej?

Bardzo krótko.

Dziś mecz Polska - Izrael. Nie wiem co wspólnego ma Izrael z Europą i zawsze się nad tym zastanawiałem. I jako niby Europejczycy uczestniczą w innych dyscyplinach sportowych i nie tylko.

Z czego to wynika? Naprawdę nie wiem. Przecież oni nie mają żadnych związków z naszym kontynentem. Ich kraj jest daleko od Europy i winni uczestniczyć w różnego rodzaju rozgrywkach na terenie położenia ich kraju a tak nie jest, co jest naprawdę bardzo dziwne.

Podobnie zadziwia mnie to, że na terenie Unii Europejskiej mają także swój żydowski Parlament, jako "część" Parlamentu UE, co też jest jakąś aberracją. Chciałbym się dowiedzieć kto jest w tym "parlamencie", ale mimo poszukiwań nie znalazłem na ten ten temat żadnych szerszych informacji, nie mówiąc już o nazwiskach. Jest to owiane jakąś tajemnicą i też nie wiem dlaczego, chociaż się domyślam.

Może ktoś mnie oświeci dlaczego Izrael jest traktowany jako państwo europejskie.


Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
http://krzysztofjaw.blogspot.com/
kjahog@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze nie są przeze mnie cenzurowane ani wycinane za wyjątkiem tych, które zawierają wulgaryzmy oraz bezpośrednie niemerytoryczne ataki ad presonam.