sobota, 29 października 2016

"Musisz to wiedzieć" - włocławski program jakiego nie ma w żadnej telewizji ogólnopolskiej!

Włocławski miejski kanał telewizyjny CW24 od dłuższego czasu  emituje znakomity program prowadzony przez redaktora Macieja Maciaka i politologa Jana Stockiego, który nosi tytuł: "Musisz to wiedzieć". Szkoda, że tego programu nie mają możliwości oglądać Polacy w każdym zakątku kraju. Bo warto.

Jestem Włocławianinem. W tym mieście się wychowałem, ukończyłem szkołę podstawową i średnią techniczną (nieistniejące już Technikum Mechaniczne) i mimo, że następne ponad 20 lat związany byłem i raczej jestem z Toruniem, gdzie ukończyłem studia ekonomiczne a krótko też z Inowrocławiem to zawsze jakoś miło wspomina się rodzinne strony. I jestem dumny, że właśnie we Włocławku i we włocławskiej telewizji CW24 objawili się wspaniali autorzy tworzący program jakiego nie ma w żadnej telewizji ogólnopolskiej. Brawo!


Polecam wszystkim oglądanie tego programu. Autorzy mówią o rzeczach, których nie usłyszymy w mediach ogólnopolskich a ich przygotowanie zawodowe, specyficzna ironia, zaangażowanie w poszukiwaniu pomijanych przez wszystkich ciekawych informacji jest godne podziwu. Poza tym jest mi tym bardziej miło, że ogólnie raczej zawsze zgadzam się z ich poglądami i interpretacją międzynarodowych i krajowych faktów.

Oczywiście można się z włocławskimi dziennikarzami nie zgadzać, ale naprawdę warto poznać ich opinię oraz także zapoznać się z faktami przez nich wybranymi i zaprezentowanymi na antenie. Program może zaskakująco skłaniać do myślenia, zadumy i refleksji nad dzisiejszym światem.

Gdzie świat zmierza? Dlaczego jest tak a nie inaczej? Co kryje się za kulisami wielkiej polityki? Czy tzw. "teorie spiskowe" to prawda czy fałsz? To pytania, na które autorzy starają się odpowiedzieć i oprócz częstego - co oczywiste - nawiązywania do spraw włocławskich to właśnie sprawy ogólnopolskie i międzynarodowe stanowią clou programu i swoistą jego informacyjną misję. Inteligentne dziennikarstwo z prawdziwego zdarzenia!

Jeszcze raz polecam, mając nadzieję, że ów program zostanie dostrzeżony przez władze obecnej TVP. Oby!

Poszczególne odcinki można obejrzeć na stronie telewizji CW24: cw24.tv oraz przeszukując YouTube. Jeden z ostatnich odcinkóe można obejrzeć m.in. tutaj: http://www.dailymotion.com/video/x4yp1st_musisz-to-wiedziec-158-1-2_tv (na stronie dailymotion jest większość odcinków).

Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
http://krzysztofjaw.blogspot.com/
kjahog@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze nie są przeze mnie cenzurowane ani wycinane za wyjątkiem tych, które zawierają wulgaryzmy oraz bezpośrednie niemerytoryczne ataki ad presonam.