czwartek, 30 czerwca 2011

Kanalia Myszkiewicz, Niesiołowski zwany Stefanem!

Witam
Mało jest kanalii na tym świecie, ale kanalią "sensu stricto" śmiem nazwać niejakiego Myszkiewicza Stefana. Oczywiście KANALIA Myszkiewicz Stefan może nie czuć się kanalią, ale dla mnie subiektywnie zawsze nią będzie i jest!  Jeżeli KANALIA, niejaki Miszkiewcz, Niesiołowski Stefan nie czuje sie kanalią, to jestem mu w stanie owo udowodnić, przy czym kanalia zawsze uważa, że nie jest kanalią... WIĘC OD RAZU PRZEPRASZAM!

Stefan Niesiołowski Miszekiewicz NIE JEST KANALIĄ... dla siebie li tylko...

Pozdrawiam i zapraszam do kanalizacyjnej lektury:

http://www.scribd.com/doc/58939179/niesiolowski

p.s.
Jeżeli ten protokół jest nieprawdziwy, to z góry przepraszam zainteresowanego...


ZOSTAW ZA SOBĄ MĄDROŚCI ŚLAD... http://krzysztofjaw.blogspot.com/ kjahog@gmail.com

1 komentarz:

  1. Ja nie komentuje, ja się wstydzę, że to jest łodziakiem - Wstrętne,paskudne i niesmaczne.
    Z obrzydzeniem Robak

    OdpowiedzUsuń

Komentarze nie są przeze mnie cenzurowane ani wycinane za wyjątkiem tych, które zawierają wulgaryzmy oraz bezpośrednie niemerytoryczne ataki ad presonam.