Szanowna Pani
Małgorzata Mejer,
Rzecznik Prasowy P&G.
konsument.im@pg.com
biurowprasowe.im@pg.com
P&G Operations Polska S.A
Ul. Zabraniecka 20
03-872 Warsaw
Poland
Phone: 48-22-670-8200
Fax: 48-22-670-8156
Do wiadomości: Robert A. McDonald - Prezes
i Dyrektor Wykonawczy (CEO) P&G
oraz
Rotha Penn
Corporate External Relations
Office: 513-983-3939
Alternate (After Hours): 513-612-0312
Email: penn.rs@pg.com
Jennifer Chelune
Corporate External Relations
(Financial Communications)
Office: 513-983-2570
Alternate (After Hours): 513-629-0173
Email: chelune.jj@pg.com
Tressie Long
Global Plant Operations
Office: 513-983-7720
Alternate (After Hours): 513-335-8743
Email: long.t.6@pg.com
Robyn Schroeder
Corporate External Relations
Office: 513-9837756
Alternate (After Hours): 513-807-4762
Email: schroeder.rm@pg.com
Paul Fox
Corporate External Relations
Office: 513-983-3465
Alternate (After Hours): 513-884-2592
Email: fox.pd@pg.com
Witam
Szanowna Pani (oraz osoby, do wiadomości których ów e-mail jest adresowany),
Używamy wszyscy w mojej rodzinie produktów oferowanych przez Pani firmę Procter & Gamble , ale jestem zmuszony ostro zaprotestować. Jestem ojcem, mężem i właścicielem firmy zatrudniającej 35 osób.
Dzisiaj ze zdumieniem zobaczyłem, że Procter & Gamble reklamuje się na stronie internetowej Radio Eska Rock w postaci linii produktowej "NatureFusion". Podstawowym produktem jest w tej kampanii promocyjnej marka "Pantene Pro-V".
Jest ona doskonale znana polskim odbiorcom. Pozwolę sobie jeszcze przytoczyć nazwy innych, wybranych produktów oferowanych przez Pani firmę Procter & Gamble: Olay , Head & Shoulders, Braun, Silkepil, Dunhill,
Boss, Wella Braun, SatinHair, Hugo Boss,Londa, Cruzer, Mexx,MAX Factor, Old Spice, Bruno Banani, Always, Gillette, Gabriela Sabatini, Tampax, Dolce & Gabbana, Ariel, Vizir, Bonux, Lenor, Fairy Ace, Duracell, Pampers.
(http://www.pg.com/pl_PL/products.shtml)
Ciekawy zestaw prawda? Mógłbym zaraz wskazać dla każdej marki konkurenta oferującego substytucyjny (zamienny) i oczywiście konkurencyjny produkt.
Niestety na tejże stronie radia Eska Rock dzisiaj oferowany jest klip duetu figurski-wojewódzki (celowo z małej litery) pt.: "Do celu..."
Pozwoli Pani, że zacytuję fragment spisany ze słuchu przez Pana Redaktora Marka Magierowskiego z "Rzeczypospolitej" (http://www.facebook.com/l/610de;blog.rp.pl/magierowski/2010/04/28/coca-cola-sponsoruje-polityczny-rap-o-kaczynskim/)
Cytuję:
[Wojewódzki i Figurski rapują; Nad filmem widnieje banner reklamowy firmy Procter & Gamble w postaci "NatureFusion" )
Wojewódzki: Bój się Polaku, bój się. Wraca IV RP. Bój się Polaku, auuuuu, bój się, auuuu… Wraca IV RP.
Figurski: Zamarli na Helu, zamarli na Wawelu, po trupach do celu, po trupach do celu. Nie wierzył nikt, wątpiło wielu, a Jarek na to: po trupach do celu, po trupach do celu.
Wojewódzki: Bój się Polaku, bój sięęęęęę… Wraca IV RP.
Figurski: [niezrozumiały bełkot]… na czele kartelu, po trupach do celu, po trupach do celu.
Wojewódzki: Jarek, Jarek, przyjaciół ma wielu, każdy chce leżeć na… Wawelu!!! (2x)
Figurski: Na oczach twoich kraj wylał dziecko z kąpielą, a Jarek na to: po trupach do celu, po trupach do celu, po trupach do celu.
Wojewódzki: Jarek, Jarek, wróci wspomnień czar, Irasiad i Borubar (x2)
Figurski: Jeszcze Polska nie zginęła, póki my żyjemy, co nam obca przemoc wzięła, szablą odbierzemy.
Figurski: Kocham Cię, kocham Cię…
Wojewódzki: Polsko!!!"
Koniec cytatu.
Przyzna Pani, że tekst ten jest wyjątkowo niestosowny w dniach po tragicznej śmierci Pana Prezydenta Rzeczypospolitej, Jego Małżonki i 96 innych, ważnych dla Polski osób.
Reklamowanie się na stronie tych Panów oraz tego Radia produkującego coś tak ohydnego jest działaniem - dla mnie i wielu moich Rodaków - wprost Nas lekceważącym i obrażającym. Uważam, że Procter & Gamble przyłącza się tym samym do uwłaczania pamięci osób opłakiwanych przez cały naród w niedawnych dniach żałoby i jest oburzającą ignorancją uczuć tych ludzi.
Dodatkowo opisany wyżej wybryk panów w-f wpisuje się się w kampanię dyskredytacji jednego z kandydatów na urząd prezydenta Rzeczypospolitej.
Komunikuję Pani zatem, że do momentu aż Procter & Gamble (wzorem Coca-coli, która już wycofała swoje logo z klipu i zaprzestała współpracy z tym anty-radiem) nie przestanie sponsorować agresywnej, oburzającej i niestosownej kampanii politycznej, mającej na celu zdyskredytowanie pamięci śp. Lecha Kaczyńskiego, zaprzestanę kupowanie produktów firmy Procter & Gamble i będę gorąco zachęcał wszystkich moich znajomych do rezygnacji z usług Pani firmy oraz przestrzegał innych przed zakupem w prawnie dozwolony sposób.
Dla mnie i podzielających moje wartości znajomych wolność bez mądrości i cnoty jest rzeczą najgorszą z możliwych (za Edmundem Burke). Państwo oferują wolność wyboru... tym samym wybór ów wykluczając.
Mam nadzieję, że misją P&G nie jest wspieranie agresywnych i uwłaczających dobrym obyczajom kampanii politycznych. Tym bardziej, że firma P&G zaangażowała się w polsatowski projekt: "Podaruj Dzieciom Słońce".
Jest to chwalebna akcja, ale ona kłóci się z jednoczesnym angażowaniem biznesowym w portal onet.pl, którego głównym udziałowcem jest firma ITI... będąca też właścicielem stacji telewizyjnej TVN, w której to występuje wspomniany Kuba (Jakub) Wojewódzki... W stosunku do niego wystosowane zostały zawiadomienia do polskiej prokuratury.
Z poważaniem
krzysztofjaw
Pozdrawiam
P.S.
Dane firmy:
Procter and Gamble DS Polska Sp. z o.o.
ul. Zabraniecka 20
03-872 Warszawa
NIP 521 328 98 95
Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Miasta St. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000210289.
Wysokość kapitału zakładowego: 4 197 000,00 zł
http://www.pg.com/pl_PL/index.shtml
Ze strony firmy P&G: "Do wszystkich odnosimy się z szacunkiem" (http://www.pg.com/pl_PL/company/ppv.shtml)
ZOSTAW ZA SOBĄ MĄDROŚCI ŚLAD...
Szczęście to codzienne odczuwanie własnej wolności od wszystkiego... Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
BUahahhaa, ale lol:D
OdpowiedzUsuńosobiście bym na to 'srrrr*ł', ale jeśli tak to Cię uraziło, to rzeczywiście zabroń dzieciom używania ich produktów- nie zapomnij zagrozić, że zwolnisz wszystkich którzy użyją P&G :D
idz do kosciola debilu hahahah. niech ksiadz cie na kolana wezmie
OdpowiedzUsuń