środa, 25 sierpnia 2010

Moja Solidarność i marketing w polityce...

Witam

Zobaczyłem dzisiaj w sklepie znak słowno-graficzny będący dla mnie przykładem wprost kuriozalnego manipulacyjnie sloganu promocyjno-reklamowego...

"Gillette Blue3 ICE
NAJBARDZIEJ KOMFORTOWE 
GOLENIE JEDNORAZÓWKĄ OD GILLETTE*

*W PORÓWNANIU DO GILLETTE BLUE II"

(wizualizację można zobaczyć TU)

... i mam propozycję sloganu promocyjno-reklamowego dla rządu Donalda Tuska nawiązującego do powiewu wolności I Solidarności - tym razem już bez żadnej manipulacji propagandowej...

"Rząd Donalda Tuska
(NAJ)SKUTECZNIEJSZY RZĄD
RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ*

*W PORÓWNANIU DO RZĄDU Z GRUDNIA ROKU 1981 


(powyższe można z powodzeniem zmodyfikować poprzez zamianę wyrazów: "Tusk" na "B. (k...)", "rząd" na "prezydent", "z grudnia roku 1981" na "Wolski"...

Pozdrawiam

P.S.
Po 1981 roku Polska przetrwała... dzięki patriotycznej sile solidarności międzyludzkiej zwykłych Polaków. W latach 1989-2009 skutecznie ową patriotyczną solidarność miedzyludzką zwykłych Polaków zniszczono. Marzenia o jej powrocie pogrzebano w kwietniu 2010 roku wraz z ciałami 96 ofiar tragedii smoleńskiej . Od lipca 2010 roku Polski już nie ma... Polakom zostało więzienne golenie... najbardziej komfortową jednorazówką od bronkozaurowych WSIowych klawiszy...

Na koniec tylko podpowiedź dla młodszych: miarą skuteczności rządu z grudnia 1981 roku był stopień zniszczenia wolności  uzyskanej dzięki I Solidarności...

ZOSTAW ZA SOBĄ MĄDROŚCI ŚLAD...
http://krzysztofjaw.blogspot.com/
kjahog@gmail.com

1 komentarz:

  1. Patrząc na to, co dzieje się dzisiaj, to ja w kwestii tej solidarności jestem sceptyczna. Chyba, że chodzi o solidarne protesty przeciwko podwyżkom.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze nie są przeze mnie cenzurowane ani wycinane za wyjątkiem tych, które zawierają wulgaryzmy oraz bezpośrednie niemerytoryczne ataki ad presonam.